"Tot mai mulți cumpărători folosesc minimum două canale pentru a-și finaliza achiziția. În funcție de cat de bine satisfaci cererea și le oferi clienților o experiență completă, te vei diferenția ca fiind un brand puternic. Scopul este să creezi o legătură intre toate canalele de vanzare fizice și virtuale, astfel incat clientul tău să beneficieze de aceleași informații. În termeni “tehnici”, vorbim despre vanzare de tip OmniChannel."
Citeste mai departe
0
Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
Citeste mai departe
0
Descopera ce raspunsuri au dat expertii in cadrul seriei Roundup ECOMpedia, la intrebarile:
1. Ce trebuie sa aiba o platforma e-commerce potrivita pentru business-ul meu?
2. SaaS, Open Source sau Custom? Care este platforma care se pliaza cel mai bine pe nevoile business-urilor?
3. Care este costul real al unei platforme e-commerce (SaaS, OpenSource, Custom)? Si cat de mult conteaza pentru client pretul unei platforme?
Citeste mai departe
0
Radu Vilceanu a abordat subiectul 'Impactul GDPR in e-Commerce' pentru cei care au un magazin online sau colectează date cu caracter personal și sunt preocupați de intrarea in vigoare a noilor reglementări impuse de #GDPR. Dacă vrei să ai un magazin online in conformitate cu noua legislație GDPR, află care sunt avantajele platformei de #eCommerce #ContentSpeed.
Click aici pentru materialul video
Citeste mai departe
158