Rapoarte comenzi
Utilitatea acestui raport consta in faptul ca poti vedea suma totala a comenzilor pe o perioada de timp data, in functie de statusurile lor: confirmate, livrate, in curs de confirmare, de livrare, etc.
Poti gestiona comenzile primite foarte usor pentru ca ai la dispozitie mai multe statusuri, discount pe comanda, generare facturi si multe altele
Aceasta functionalitate este importanta pentru ca iti permite ca, in urma unor actiuni gresite ale clientilor, tu sa poti indrepta acele greseli fara a pune clientul sa faca vreun efort in plus. Mai mult de atat, poti oferi discount pe comanda sau adauga produse in plus.
Utilitatea acestui raport consta in faptul ca poti vedea suma totala a comenzilor pe o perioada de timp data, in functie de statusurile lor: confirmate, livrate, in curs de confirmare, de livrare, etc.
Acest raport este foarte important pentru magazinul tau pentru ca asa poti descoperi care este cel mai vandut produs, care este valoarea medie a cosului, cand se cumpara cel mai des si multe altele. In urma raportului puteti lua decizii asupra adaosul sau discountul pentru anumite produse.
De acum inainte va fi mult mai usor pentru dumneavoastra sa exportati facturile si sa le duceti la contabil. Cu noua functionalitate, selectezi perioada pentru care doresti sa faci export in pdf, si platforma ti le va exporta intr-ul fisier de tip Zip.
Integrarea cu softul de gestiune ERP CDMS functioneaza la nivel de actualizare stocuri si preturi si, se recomanda magazinelor cu mai multe puncte de lucru fizice, depozite, etc. Usureaza enorm de mult munca depusa actualizarii acestora dar in acelasi timp elimina si eroarea umana. De asemenea comenzile din magazinul online se transmit automat in ERP impreuna cu datele clientilor facandu-se verificare daca exista deja sau sunt clienti noi.
Acum poti exporta cu usurinta comenzile in format SAGA. Nu mai pierzi timp si elimini riscul de a gresi la operarea manuala.
✔Posibilitate modificare detalii comenzi sau adaugare de discount pe o comanda
✔Rapoarte vanzari ✔Rapoarte comenzi
✔Confirmare comanda pe emailul clientului
✔Adaugare manuala a comenzii in numele clientului
✔Sistem de generare facturi automat
✔Exportul informatiilor despre clienti si comenzi in multiple formate (csv)
✔Statusuri multiple a comenzii ✔Istoric comenzi in cont client
✔Exportul facturilor generate in fisiere individuale
✔Modul nou pentru exportul de facturi
Cu ajutorul acestor module poti factura comenzile in format SmartBill direct din modulul de administrare al magazinului online si sa sincronizezi produsele si stocurile acestor conform gestiunii din platforma SmartBill.
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.