Startups - 7-Aug-11
Obiectivul ContentSpeed este de a-si dubla cota de piata. Compania este pe piata din 1999, iar din 2003 a realizat primele magazine online pe platforma proprie. Acum doi ani, firma a lansat platforma inchiriabila, de anul trecut concentrandu-se pe distributie si introducerea de campanii in retelele sociale.
Citeste mai departe
0
Daily Business - 2-Aug-08
Produsul, lansat in 2007, este unul dedicat exclusiv comertului electronic, care permite utilizatorilor dezvoltarea unui magazin online. ContentSpeed a initiat un upgrade pentru produs, oferind mai multe optiuni de cautare in lsite, configurarea filtrelor pentru produse si a modalitatilor de plata intr-un timp mai scurt.
Citeste mai departe
0
Startup Cafe - 17-Sep-15
In prezent, un magazin online de fashion reuseste sa ajunga la vanzari similare cu cele ale unui magazin dintr-un mall, drept urmare, interesul este tot mai crescut pentru acest gen de afaceri, explica Doina Vilceanu. De cati bani ai nevoie si care sunt cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii cont daca vrei sa lansezi un retailer online pe zona de fashion.
Citeste mai departe
0
Adevarul - 19-Nov-13
"Magazinele online de fashion au profit bun si investesc pentru a profita de val. Eu o vad ca pe urmatoarea mare schimbare in eCommerce. Incet-incet se vor cumpara mai multe haine de pe Internet decat din mall-uri."
Citeste mai departe
0