
BABYNEEDS
30.11.-1 in Fashion & BeautyBabyneeds.ro si-a inceput istoria pe Internet din dorinta antreprenorilor de a se dezvolta in online intr-o maniera productiva si de bun augur pentru piata autohtona. Convinsi de faptul ca in eCommerce nu exista limitari de business, clientii ne-au contactat pentru a le oferi o perspectiva asupra posibilitatilor comertului pe Internet. Am acceptat provocarea de a construi de la zero un business online si le-am reamintit promisiunea ferma pe care care ContentSpeed o face tuturor clientilor sai: vanzari. urmatorul nivel. Dar inainte de urmatorul nivel trebuie sa existe primul nivel de vanzari si implicit sa avem ideea de business.
In decursul experientei noastre de peste 10 ani in eCommerce am invatat ca cel mai bine este sa aliniem un business trendului din industrie, atat la nivel national, cat si la nivel regional. In calculul oportunitatilor de nisare solicitate de clientii nostri am considerat ca este benefic ca startup-ul sa abordeze comertul online pentru un segment de populatie aflata chiar la inceput de drum: copii. Analiza comparativa asupra comertului online din Europa i-a convins pe clientii nostri sa subscrie ideii unui magazin online cu produse destinate copillor care sa poarte un nume cat mai sugestiv: BabyNeeds, si un slogan cat mai motivant: Baby gets.
La doar 6 luni de la lansarea babyneeds.ro s-a produs un break even in conditiile in care targetul initial era de 12 luni. Toate aceste date confirma inca o data ca auspiciile pentru eCommerce in Romania se arata a fi din ce in ce mai bune.
Recunoasterea meritelor ContentSpeed in eCommerce sa tradus, in acest caz, prin interesul manifestat de fondatorii babyneeds.ro pentru expertiza in cazul evaluarii potentialului altor doua ramuri ale comertului online: constructiile si industria de mobila.