BETTYICESHOP
30.11.-1 in DIY & HobbyBetty Ice este un brand care nu mai are nevoie de o prezentare pentru ca toti il stim, fiind producatorul de inghetata lider al pietei romanesti. Cu o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, Betty Ice experimenteaza acum si canalul de vanzari online.
Initial magazinul online BettyIceShop.ro va deservi doar clientii din Bucuresti cu o flota de masini de inghetata numeroasa si in functie de rezultate de vanzari obtinute, proiectul se va generaliza la nivel national. Practic acum, clientii Bucuresteni, persoane fizice sau firme, pot comanda inghetata pe timpul sezonului cald, iar livrarea se efectueaza in urmatoarea zi.
Avantajul Betty Ice online este dat de faptul ca practic inghetata ajunge la client la fel de fresh ca si in mini-magazinele proprii cu care ne-am obisnuit in parcurile Bucurestiului. In plus online, clientii pot accesa gama completa a producatorului roman, in timp ce in magazinele fizice uneori pot gasi doar o gama limitata din cauza lipsei spatiului fizic.
In urma cu cateva luni Betty Ice anunta prin intermediului Ziarului Financiar:
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producatori locali de inghetata, testeaza un proiect de livrare la domiciliu in Bucuresti si intra pe segmentul de vanzari online cu un site care va fi gata in perioada urmatoare.Â
"Lucram la dezvoltarea site-ului, care va fi gata in doua saptamani", a declarat pentru ZF Vasile Armenean, proprietarul producatorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut.Â
Aceasta este prima incercare de acest fel a unui antreprenor din industria dulciurilor in conditiile in care jucatorii din IT&C au cea mai mare cota in vanzarile de produse in comertul online. Totodata, online-ul a atras si retaileri de fashion precum Zara sau Miniprix, dar si retaileri alimentari asa cum este cazul Carrefour sau Cora. Pe de alta parte, segmentul vanÂzarilor „din usa in usa“ este specific in special industriei de fast-food.Â