Gestiune Sesizari
Descriere
Acum poti tine legatura cu clientii tai mult mai rapid si simplu cu ajutorul Aplicatiei de Sesizari.
Pagina de sesizari se afla in contul clientului, iar acesta trebuie sa fie autentificat pentru a trimite o sesizare. Pentru o mai buna gestionare platforma dispune de 6 tipuri de formulare:
- Service
- Retur Produse
- Produs livrat gresit
- Produs deteriorat
- Livrare intarziata
- Livrare incompleta
Pentru fiecare formular exista campuri comune, dar si campuri specifice unui anumit formular, astfel incat clientul sa poata descrie cat mai bine sesizarea pe care doreste sa o transmita.
Toate sesizarile clientilor se pot vizualiza din meniul de Clienti/Comenzi > Sesizari. Acestea se pot filtra dupa un anumit formular, astfel incat sa le poti grupa si vizualiza mult mai rapid. In plus, de aici se poate schimba statusul sesizarii, in functie de tipul ales, existand posibilitatea vizualizarii istoricului fiecarui client.
Atunci cand se schimba statusul unui client, se pot adauga comentarii si se poate alege daca se trimite e-mail clientului care a facut sesizarea.
Avantaje:
- comunicare rapida
- gestionare rapida pe categorii